Ponte de madeira (1863)

Ponte de madeira (1863)

sábado, 19 de mayo de 2007

-Relaxamento mental antes de ir a durmir-

Quedan días de ver anooooss!!!! (sic amar-al (que non amar-al-ferrol, cos meus respetos ós ferroláns).

Este, penso, vai ser ou a miña desgracia blogoilóxica ou a miña a-consagración.

Ante todo, as miñas desculpas ó BNG-Pontedeume por dicir que estabamos "convidados" á churrascada de Centroña... cando, realmente, a churrasca formaba parte das festas da Ascensión de Centroña (miñas desculpas tamén pra comisión de festas de Centroña).

O que dicía, menos mal que índa queda xente ca que poder falar e poñervos a todos a parir. Porque é o que merecedes... e non falo de vos coma persoas (que esperemos que o sexades - algúns seica sí-), se non coma representantes dun pobo que non vos merece (¡...!)

A ver se algún día vos mirades políticamente ós vosos adentros e reflexionades.

A mín dame igual que sexades de dereitas, de izquerdas, do centro, da porta pra diante ou o demo co seu deus latexante... Eu (e moita xente máis) o que quero (e queremos) é que se mire polo noso ben (non polo voso).

Queremos que vos deixedes de cuspir (DISCUTIR, din algúns) o que nunca fixéstedes (nin os uns nin os outros). E o que fixéstedes asumídelo, pra ben ou pra mal... Pero, pola miña borracheira (e non é Breamo), non nos tomedes por GILIPOLLAS, porque non o somos.

E eu pregúntome, ¿pero é que soamente os apolíticos, abstemios, ateos,... (e todo o que comeze polo "a"), somos os únicos que nos damos conta de que o único que sabedes facer e dicir que sodes os mellores?

¡Pois eu son mellor que calqueira de vós! Estarei borracho... pero é que pra falar dísto é moi necesario (peor é parir). Aínda que pra paridas.... (quen cala otorga)

O sábado pasado, viñéronme a traer á tenda propaganda electoral. Viñeron varios partidos. Só un dixo algo lóxico: "deixa de facer crucigramas e lé isto... Bueno, mellor leeo cando váias ó vater... total, pra o que vale..." Eu contesteille que sí, que era pra o única pra o que valía... Quen me-o (de mexar por nós) dixo, seica ríu... Pero, o dito, quen rí último rí mellor... e eu seica non sei rir (rín por min e din ca chove).

Sigo dicindo: que "jañe" o mellor (e o mellor que seña o pobo). Estamos fartos de ser uns puteados e de pagar e pagar e pagar...

Un día destos vou deixar de propor ou pedir. Vou comezar a exixir. Porque isto empeza a ser terra de ninguén. Ate un can ten máis dereito ca eu (e non llo reprocho), simplemente eu pago polo que poida face-lo meu can e máis (sobretodooseatelojuro) polo que fan por min (ou iso é o que din).

Non podo dicir o que pago porque me veñan a recoller a basoira (é máis, teño a obriga de levala ós contedores estratéxicamente sitiados, ou situados, xa que sitiados podería ser rodeados polo inimigo) e non me queixo. ¡Pero que índa por riba me chegue o recibo da recollida de lixo, cando día sí e día tamén vexo a rúa chea de merda...!

Votaría por non votar... Xa sei que logo non me vou poder queixar.

Levo toda a miña "ditadura" (dende os 18 anos) votando... ¿pra qué? Quéixome e mexan por eles. Falo e son do bando contrario. Odio a política municipal deste pobo dende que,o meu pobo, empezou unha grande decadencia (E NON ME DIGADES QUE NON... PORQUE ISTO NON É UN POBO).

Bueno, remato porque xa non sei no que divaguei (se é que se escribe así)... Pero, polo menos, vou durmir tranquilo....

...e, ateamente, despídome... CON DEUS! (e mañá o demo dirá).

P.D.: (¡cóma non ía haber posdata- prós entendidos post data-) Tiven que repasar unhas cantas veces este artigo... e seguro que haberá moitos erros... PERDÓN).

No hay comentarios: