Ponte de madeira (1863)

Ponte de madeira (1863)

miércoles, 12 de septiembre de 2007

-Remataron as festas-

Unha mágoa, pero é así: remataron as nosas festas... e tamén os mexos, cristáis, polbo, vomitonas,... , bueno, polo menos ate ó vindeiro fin de semana. E eu pregúntome: ¿ata ónde pode chegar o civismo da xente? A min mexáronme na porta do negocio, chegando a entrar os mexos no mesmo, e apunto de estropearme as mercadorías que ahí tiña.

¿Qué me diría o rapaz ou rapaza se lle mexara eu na súa play-station? ¿Acaso non hai suficientes bares cos seus respectivos baños pra o seu uso? Non o entendo. ¿E se no momento do acto "vexigal" pasaran por ahí os seus pais, diríanlle algo?... Unha vergoña.

Tanto para o ben do meu negocio coma para o resto do pobo, ¡un pouco de sentidiño, que non temos 5 anos!

Polo demáis, felicitacións á organización das festas (inda que houbo moitos "despistes", supoño que debido o pouco tempo pra argallalas) e para o vindeiro ano, a melloralas.

3 comentarios:

Eumes dijo...

Teñes toda a razón Richi. Non quero entar no polémico tema de quen é a culpa, pero o que si quero recalcar é que o próximo fin de semana xa está ahí, e despois outro, e outro..., e me pregunto ¿ata cando teremos que soportar esto?.
Unha aperta.

Anónimo dijo...

Lo primero felicitar a los organizadores de las fiestas de las peras 2007. y lo digo yo que me gusta buscarle defectos a la capilla sixtina. Lo segundo, lastima que susodicho/a incontinente no agarre una buena sifilis o una simple cistitis por pasear los genitales por la calle. No recuerdas cuando nos empapaban de lejia los portales de las viviendas cerca de las zonas de ocio para que no nos sentasemos en ellos? habra que idear algo con un sistema de aspersion.

cigarrillo & caña

Richi dijo...

Máis que un sistema de aspersión, unhas tesoiras ben afiadas...