Ponte de madeira (1863)

Ponte de madeira (1863)

miércoles, 20 de junio de 2007

-Entrevista a Fernando García Sande, tenente alcalde de Pontedeume-

Extracto do artículo publicadon hoxe no xornal A Opinión de A Coruña, no que facían unha entrevista ó tenente de alcalde do goberno entrante:

-¿En cuanto a las comentadas discrepancias entre PP y COE por los sueldos y las dedicaciones exclusivas?
-Me puse al habla con la asociación de vecinos y se disculparon ante el COE y el PP, lo que los honra, porque considero que su nota de prensa era precipitada y ellos lo reconocieron también. Una vez dicho esto, desde un principio se plantearon dos dedicaciones exclusivas, la de alcalde y teniente de alcalde y eso es lo que se va a hacer.

(Paréceme ben que teñan dedicación exclusiva, se asinen un soldo e patatín e patatán, pero, OLLO, ¡pola boca morre o peixe!)

-El COE siempre se refería en sus boletines a los sueldos del alcalde y el teniente de alcalde.
-Informábamos de los sueldos. Que cada uno lo tome como quiera, pero siempre dije -y la verdad es que nunca lo escribí en un boletín, porque no lo escribía yo-que el que trabajaba debía cobrar. Lo que pasa es que la dejadez era bastante evidente. Era crítica en ese sentido, siempre lo transmitimos así. A lo mejor no tan evidentemente, pero el trabajo de la oposición también es un poco el de desgastar, para que nos vamos a engañar. Cuando en el Ayuntamiento había dos personas con dedicación exclusiva y un contenedor estaba una semana sin vaciarse la pregunta era evidente: ¿Esa gente merece ese sueldo?

A ver se me entero:
1)¿O cabeza de lista dun partido non ten autoridade pra decir o que se fai ou o que se deixa de facer no seu equipo?
2)A min polo menos non me parecía tan evidente que se criticara os soldos dos anteriores alcalde e tenente-alcalde no senso da deixadez dése goberno. Eu podo dicir sobre min mesmo qe son un chulo, pero se non especifico, poida que seña un chulo de praia, ou un chulo de "señoritas de mala reputación" ou un chulo de discoteca, etece.
e 3)Ate o de agora o pensaba, pero quería crer que non era certo:¿ O TRABALLO DA OPOSICIÓN E DESGASTAR Ó PARTIDO QUE ESTÁ NO PODER? Así vai o mundo, uns por outros e a casa sen barrer. Esperemos que a oposición que teñades cumpra co seu deber e non critique, se non que construa: o que fagades ben, benvido seña, o que fagades mal, que o digan, por suposto.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Xa temos o lío armado,porque xa deixando aparte o comentario que fixen no meu último post, a remata Bel na última entrevista en prensa concretamente no Diario de Ferrol de onte. E levamos menos de unha semán desde a investidura, por o que me xurde unha pregunta ¿cando escomenzará a rasgadura?