Ponte de madeira (1863)

Ponte de madeira (1863)

domingo, 9 de marzo de 2008

-O voto ¿útil?-

Dempois de unha hora longa de parrafada defendéndome o voto útil, cheguei a conclusión á que xa cheguei fai moitos anos: voto util: voto inutil.

Eu o que penso é que, as ideoloxias de cada un son as verdadeiras. Eu son incapaz de iren votar a un partido no cal non me sinto identificado... pero hai quen sí.

Se tí és do partido V, pero non queres que saia o partido W, e votas polo partido Y (ainda que as suas ideoloxías non señan as túas)... Iso vai ser un voto INÚTIL. Así imos.

Non só existen o PSOE e o PP; se tí es de dereitas, vas votar polo PP, porque poucos máis hai; pero si tí es de esquerdas.... tes unha lista bastante ampla pra votar. ¿Por qué vas votar polo PSOE?, ¿para que non saia o PP? NON O ENTENDO.

Eu son APOLÍTICO. Non sei se xa o dixen nalgún "post" anterior. O que sí sei, é que teño unhas ideoloxias e ben sei ó que votar. Con isto non estou a decir que tí (@ lector/@), non teña nin máis nin menos razón. O que quero dicir, é que xa estou farto do voto útil, que, ó fin e ó cabo é inútil. ¡Non se pode votar a un partido pra que non saia o outro! Hai que votar con senso.

Insisto, aparte do PP e do PSOE, existen máis partidos políticos (haberá algún que esté pensando no BNG: EXISTEN MÁIS). Eu teño a miña opinión ben definida (índa que algún@s pensen que non), e seica non vou votar polo que me impoñan, se non polo que sinto.

VOTO ÚTIL: VOTO IDEOLÓXICO (non voto pra foder) PUNTO Y APARTE.

P.D.: se hai algún faio na escritura é por culpa do alcohol, que a istas horas é traicionero. Hoxe voto, índa que non me vaia servir pra nada.

No hay comentarios: