Hoxe sae no diario La Opinión de A Coruña, unha nota de prensa na que o PSOE de Pontedeume reclama ó Concello que non deixe aparcar na alameda de Raxoi, e que dí o seguinte:
El grupo municipal del PSdeG-PSOE en el Concello de Pontedeume reclama al Gobierno local que prohíba el estacionamiento de vehículos en la alameda de Raxoi y que ordene a la Policía Local que instale un dispositivo que impida el acceso a la zona.
En un escrito entregado ayer en el registro municipal, los socialistas aseguran que la alameda de Raxoi, "un espacio de ocio importante" en la villa de los Andrade, es invadido a diario por coches que emplean la zona verde como área de estacionamiento. El portavoz del grupo municipal del PSOE, Agustín Vilariño, advierte de que la alameda es un espacio "de tertulia y convivencia" que no puede verse alterado por la presencia de vehículos y afirma que en los meses de verano pocos lugares permiten encontrar "la tranquilidad y la sombra necesarias para enfrentarse al calor".
El ex edil de Servicios, Manuel Agras, explicaba hace casi un año que la transformación de la alameda en parking provisional se debía a las quejas de los comerciantes ante la falta de espacio para estacionar. Agras señalaba entonces que la Comisión de Gobierno había acordado habilitar dicho espacio como aparcamiento ante el incremento del número de visitantes en los meses de verano y que la iniciativa funcionaría sólo durante los fines de semana del período vacacional. Sin embargo, los eumeses continuaron aparcando en la alameda.
El BNG local también en aquel que el Ejecutivo municipal había tomado la decisión de convertir el espacio verde en parking provisional "en detrimento del interés público y en beneficio de un único establecimiento hostelero", acusación que Agras negó.
De todas formas hai dous pibotes na entrada (ou os había antes, non sei), co cal, xa eles no seu mandato, deberían haber prohibído o aparcamento na alameda. Xa se sabe: uns por outros...
Agora a cuestión e queixarse. ¡Pero queixarse de algo que eles mesmos fixeron...!
Por outra parte, Manuel Agras, decía fai un ano o de que se puxera o aparcadoiro nese lugar polas queixas dos comerciantes de Pontedeume. A día de hoxe seguen a haber queixas polo aparcamento, co cal non se fixo nada prohibindo a estancia ás persoas que quixeran disfrutar da NOSA alameda... E non sei cómo non se lles ocurreu facer un parking dentro da Igrexa Parroquial; quitando os bancos, creo que hai bastante espazo de aparcamento, e índa por riba, céntrico a máis non poder.
En fin, o PSOE parece que xa empezou o plan de "desgastamento" do goberno, coma ben dixo no seu momento Fernando García, actual tenente de alcalde.
Que deus nos colla confesados, e que "a forza nos acompañe".
1 comentario:
Pero estes do psoe eran os que gobernaban antes? Pois hai que ver que preguntiñas e rogos fan nos plenos. Que si cambiade os xogos nos parques infantis, que sexan seguros, que por que non se limpou o 21e 22... en fin, de peniña.
Publicar un comentario